Garagista - Dostawa, zwroty i reklamacje
DOSTAWA
1. Dostawa zawsze jest darmowa i odbywa się na terenie Polski za pośrednictwem firmy InPost (paczkomaty i kurier pod drzwi).
2. Czas dostawy może różnić się w zależności od wybranego produktu.
Produkty dostępne od ręki są wysyłane w ciągu 48h w dni robocze i dostarczane pod wskazany adres w ciągu kolejnych 48 godzin.
WYMIANY/ZWROTY
1. W ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki możesz zwrócić zamówiony produkt.
2. Zwracany towar musi być w stanie nienaruszonym z zachowanymi metkami. Nie przyjmujemy odzieży noszącej ślady używania.
3. Zwrotu możesz dokonać bez podawania przyczyny, jednak będziemy wdzięczni za taką informację - wykorzystamy ją do ulepszenia naszej oferty w przyszłości.
4. W celu dokonania wymiany lub zwrotu pobierz i wypełnij formularz. Znajdziesz go TUTAJ.
5. Produkt który chcesz wymienić lub zwrócić wraz z wypełnionym formularzem oraz dodanymi produktami wyślij na adres:
Adrian Cymer, ul. Wojska Polskiego 72/53, 62-800 Kalisz.
Jeśli nadajesz paczkę za pośrednictwem kuriera, będzie konieczne podanie numeru telefonu do osoby odbierającej paczkę. Podaję Ci numer do osoby kontaktowej 793-600-420.
6. Aby przyspieszyć i usprawnić cały proces możesz wysłać do nas maila z informacją o chęci wymianu/zwrotu danego produktu, na adres: kontakt@garagista.pl. Na pewno znajdziemy dla Ciebie odpowiedni produkt.
7. Przed wysyłką upewnij się, że produkty są dobrze zapakowane, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu.
8. W przypadku wątpliwości odnośnie stanu zwracanych produktów, decydujący głos mają pracownicy Garagista po wcześniejszym sprawdzeniu towaru w celu uniknięcia zwrotów użytkowanych/zniszczonych produktów
9. W ciągu najbliższych 14 dni rozpatrzymy Twój zwrot i jeśli wszystko będzie w porządku, otrzymasz przelew zwrotny na wskazane w formularzu konto bankowe.
REKLAMACJE
1. Wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie internetowym są fabrycznie nowe i objęte dwuletnią gwarancją.
2. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta.
3. W celu złożenia reklamacji pobierz i wypełnij formularz. Znajdziesz go TUTAJ.
4. Produkt który chcesz zareklamować wraz z wypełnionym formularzem wyślij na adres Adrian Cymer, ul. Wojska Polskiego 72/53, 62-800 Kalisz, telefon dla kuriera 793-600-420.
5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni.
6. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego (paczki pocztowej ekonomicznej) zwracamy po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
REGULAMIN
Pełną treść regulaminu znajdziesz tutaj:
https://garagista.pl/pages/garagista-pl-regulamin