Przejdź do treści

Garagista - Dostawa, zwroty i reklamacje

DOSTAWA 

1. Dostawa zawsze jest darmowa i odbywa się na terenie Polski za pośrednictwem firmy InPost (paczkomaty i kurier pod drzwi).

2. Czas dostawy może różnić się w zależności od wybranego produktu.
Produkty dostępne od ręki są wysyłane w ciągu 48h w dni robocze i dostarczane pod wskazany adres w ciągu kolejnych 48 godzin.
 
WYMIANY/ZWROTY

1. W ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki możesz zwrócić zamówiony produkt. 

2. Zwracany towar musi być w stanie nienaruszonym z zachowanymi metkami. Nie przyjmujemy odzieży noszącej ślady używania.

3. Zwrotu możesz dokonać bez podawania przyczyny, jednak będziemy wdzięczni za taką informację - wykorzystamy ją do ulepszenia naszej oferty w przyszłości.

4. W celu dokonania wymiany lub zwrotu pobierz i wypełnij formularz. Znajdziesz go TUTAJ.

5. Produkt który chcesz wymienić lub zwrócić wraz z wypełnionym formularzem oraz dodanymi produktami wyślij na adres:

Adrian Cymer, ul. Wojska Polskiego 72/53, 62-800 Kalisz.

Jeśli nadajesz paczkę za pośrednictwem kuriera, będzie konieczne podanie numeru telefonu do osoby odbierającej paczkę. Podaję Ci numer do osoby kontaktowej  793-600-420.

6. Aby przyspieszyć i usprawnić cały proces możesz wysłać do nas maila z informacją o chęci wymianu/zwrotu danego produktu, na adres: kontakt@garagista.pl. Na pewno znajdziemy dla Ciebie odpowiedni produkt.

7. Przed wysyłką upewnij się, że produkty są dobrze zapakowane, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu. 

8. W przypadku wątpliwości odnośnie stanu zwracanych produktów, decydujący głos mają pracownicy Garagista po wcześniejszym sprawdzeniu towaru w celu uniknięcia zwrotów użytkowanych/zniszczonych produktów

9. W ciągu najbliższych 14 dni rozpatrzymy Twój zwrot i jeśli wszystko będzie w porządku, otrzymasz przelew zwrotny na wskazane w formularzu konto bankowe. 

REKLAMACJE

1. Wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie internetowym są fabrycznie nowe i objęte dwuletnią gwarancją.  

2. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta. 

3. W celu złożenia reklamacji pobierz i wypełnij formularz. Znajdziesz go TUTAJ. 

4. Produkt który chcesz zareklamować wraz z wypełnionym formularzem wyślij na adres Adrian Cymer, ul. Wojska Polskiego 72/53, 62-800 Kalisz, telefon dla kuriera 793-600-420.

5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni.

6. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego (paczki pocztowej ekonomicznej) zwracamy po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. 

REGULAMIN

Pełną treść regulaminu znajdziesz tutaj: 
https://garagista.pl/pages/garagista-pl-regulamin

 

Szukaj

Podsumowanie zamówienia